Τελευταία Νέα

Με το πέρας της Επαγγελματικής Συμβουλευτικής, ο εταίρος UNLIMITED TRUST θα διοργανώσει Forum Επιχειρηματικότητας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, με σκοπό τη συνάντηση των εταίρων και ωφελουμένων με τον επιχειρηματικό πληθυσμό της περιοχής. Επίσης, θα αναπτυχθεί και η φιλοσοφία υλοποίησης προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε σχέση με την παροχή υπηρεσιών φροντίδας σε ηλικιωμένους και η ενίσχυση της εκδήλωσης με δράσεις δημοσιότητας.

Στο forum θα προσκληθούν ως ομιλητές εκπρόσωποι των τοπικών οικονομικών και κοινωνικών φορέων καθώς και στελέχη των εταίρων της Αναπτυξιακής Σύμπραξης οι οποίοι θα ενημερώσουν τον επιχειρηματικό πληθυσμό της περιοχής σχετικά με τις Δράσεις του Έργου, την Κοινωνική Επιχείρηση που θα δημιουργηθεί και τη σύνδεση των Δράσεων του Έργου με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και το κοινωνικό περιβάλλον.

Επιπλέον, θα γίνει μια αναλυτική παρουσίαση του Έργου, των ωφελουμένων, της ιδιαιτερότητας της Ομάδας Στόχου, καθώς και των Θεματικών Εργαστηρίων που έχουν υλοποιηθεί.

Θα προσκληθούν στελέχη της Ε.Υ.Δ. ώστε να παρουσιάσουν τα έως τώρα αποτελέσματα του προγράμματος και την φιλοσοφία των δράσεων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου.

Επιπρόσθετα, θα προσκληθούν και στελέχη από Αναπτυξιακές Συμπράξεις της Περιφέρειας οι οποίοι θα κληθούν να καταθέσουν και τις δικές τους απόψεις σχετικά με το Πρόγραμμα.

Το αποτέλεσμα της Επαγγελματικής Συμβουλευτικής είναι η ετοιμότητα δημιουργίας της Κοινωνικής Επιχείρησης από τους ωφελούμενους.

Όλα τα στάδια της Συμβουλευτικής υποστηρίζονται από μια διαδικτυακή εφαρμογή που έχει αναπτυχθεί από την DYNACOΜP στα πλαίσια της Κοινοτικής Πρωτοβουλίας EQUAL.

Στην εφαρμογή καταχωρούνται στοιχεία επωφελούμενων ανά φορέα, κοινωνικό λειτουργό, στέλεχος υποδοχής, σύμβουλο απασχόλησης, νομική υπηρεσία, κλπ ενώ είναι δυνατή και η χρέωση των επωφελούμενων από ένα σύμβουλο σε κάποιον άλλο.

Το σύστημα καταγράφει από την πρώτη επαφή ως το τέλος των υπηρεσιών που προσφέρονται στους επωφελούμενους. Υποστηρίζει την ανάθεση κοινωνικών λειτουργών στους εξυπηρετούμενους ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους, το σχεδιασμό των ραντεβού, την οργάνωση και καταγραφή συνεδριών ατομικών και ομαδικών των ατόμων αυτών, την εύκολη παρακολούθηση της πορείας του κάθε επωφελούμενου και των αποτελεσμάτων της συμβουλευτικής παρακολούθησης από τους κοινωνικούς λειτουργούς, την αυτόματη παρακολούθηση εκπλήρωσης των προγραμματισμένων στόχων ανά επωφελούμενο, κ.α. Το σύστημα αποτελείται από μια σειρά on-line εργαλείων που καταγράφουν την αλληλεπίδραση μεταξύ της κοινωνικής υπηρεσίας και του επωφελούμενου από την στιγμή της πρώτης επίσκεψης μέχρι την στιγμή που την εγκαταλείπει.

Με την βοήθεια των εργαλείων αυτών οι κοινωνικοί λειτουργοί καταγράφουν αναλυτικά, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένων φορμών διαδικτύου (web forms), τα χαρακτηριστικά των επωφελούμενων, την πρόοδο που παρουσιάζουν μέσα από τις ομαδικές και ατομικές συνεδρίες, την εκπαίδευση που παρακολουθούν και τις ικανότητες και τα ταλέντα που εμφανίζουν ή αναπτύσσουν κατά την διάρκεια των συνεδριών στα πλαίσια της κοινωνικής υπηρεσίας. Επίσης, το σύστημα με τη βοήθεια προκαθορισμένων αντικειμενικών κριτηρίων αποτελεί και ένα σύστημα υποστήριξης αποφάσεων λειτουργώντας σαν ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των κοινωνικών λειτουργών στο να αποφασίσουν και να σχεδιάσουν το «σχέδιο δράσης» για κάθε επωφελούμενο και να θέσουν τους στόχους που θα επιδιώξουν να εκπληρώσουν μέσω των συνεδριών που θα ακολουθήσουν.

Το σύστημα συγκεντρώνει και παρουσιάζει στον κοινωνικό λειτουργό την πληροφορία εκείνη που χρειάζεται για να αποφασίσει για κάθε ένα ξεχωριστά από τους βασικούς (εμψύχωση, ενδυνάμωση, κινητοποίηση, απασχόληση, κατάρτιση) αλλά και για επιμέρους στόχους που σκέπτεται να θέσει καθώς και την ιεράρχηση αυτών.  

Τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση του συστήματος είναι:

- Η εύκολη πρόσβαση στα στοιχεία των ωφελούμενων από τους κοινωνικούς λειτουργούς.

- Η παρακολούθηση της πορείας του εξυπηρετούμενου από την στιγμή που επισκέφτηκε την κοινωνική υπηρεσία (εγγραφή, συνεδρίες, νομική βοήθεια, κατάρτιση, κλπ).

- Η αποφυγή διπλοεγγραφών και παρακολούθησης ατόμων που έχουν ήδη επισκεφτεί παλιότερα την υπηρεσία και τις συνεργαζόμενες δομές.

- Η πρόσβαση στην πληροφορία από οπουδήποτε και οποτεδήποτε (24Χ7) καθώς και η συνεργασία με άλλους συνεργαζόμενους φορείς.

Στο πλαίσιο του έργου θα γίνει ανανέωση των φορμών (στοιχεία που καταγράφονται σε αυτές ανάλογα με τις ανάγκες του έργου και τις ιδιαιτερότητες της ομάδας στόχου) ώστε να προκύπτουν και στατιστικά στοιχεία που μπορούν να αξιοποιηθούν από την κοινοπραξία. Φόρμες, όπως το έντυπο ατομικής συνεδρίας, το ατομικό σχέδιο δράσης, οι στόχοι που τίθενται ανά επωφελούμενο, τα ερωτηματολόγια διάγνωσης αναγκών, οι καρτέλες νομικής υποστήριξης, παραπομπής, κλπ, θα διαμορφωθούν σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους του έργου.

Το σύστημα περιέχει και σύστημα δημιουργίας αναφορών παρέχοντας ένα σύνολο προκαθορισμένων στατιστικών φορμών και δίνει τη δυνατότητα για την ανάπτυξη custom αναφορών μέσα από φιλικές διεπαφές στη χρήση. Έχουν υλοποιηθεί οι παρακάτω αναφορές:

- Εξυπηρετούμενοι ανά φορέα

- Εξυπηρετούμενοι ανά σύμβουλο

- Ατομικές συνεδρίες / εξυπηρετούμενο

- Ατομικές συνεδρίες / φορέα

- Εξυπηρετούμενοι / περιοχή, ηλικία, καταγωγή, μορφωτικό επίπεδο

- Συνδυασμός των παραπάνω

- Συνδυασμός οποιονδήποτε στοιχείων της βάσης.

 

Παραδοτέα της Δράσης:

1.Διοργάνωση Forum Επιχειρηματικότητας

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ FORUM

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ FORUM

FRONT FORUM

 

2.Λειτουργία διαδικτυακής εφαρμογής Σ.Υ.Υ.

 

3.Δημοσιεύσεις στον Τύπο

4.Έκδοση έντυπου υλικού

 

FLYER-ΦΥΛΛΑΔΙΟ